Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

εφημερίδα του σχολειού μας

Στο αποψινό ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, συζητήθηκε η ιδέα/πρόταση να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε μια εφημερίδα (από τα παιδιά μας σε συνεργασία με τις Δασκάλες και τους Δασκάλους του σχολειού μας για όλους μας). Η ιδέα άρεσε και η τελική απόφαση θα παρθεί στις 6.3.2013 (στο επόμενο ΔΣ). Μέχρι τότε προϋπολογίζουμε το κόστος και μαζεύουμε προσφορές.

Κάθε ιδέα/πρόταση για το όνομα της εφημερίδας είναι ευπρόσδεκτη!

Ο αριθμός του σχολειού μας (7) παραπέμπει σε πολλά: από τις μέρες της εβδομάδας και τον αριθμό των χρωμάτων στο ουράνιο τόξο μέχρι τις νότες στη μουσική, τους Μυστικούς Επτά (secret 7) και ...τον 007


3 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα και είμαι αμέριστα δίπλα σε ότι μπορώ να φανώ χρήσιμος .
    Να μην σκεφθείτε ούτε στιγμή να ζητήσετε την βοήθεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε Μενέλαε για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη, όλοι μαζί ας βοηθήσουμε τα παιδιά σε αυτή την προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Γιάννη,με ρώτησες για το όνομα της εφημερίδας.Εμένα μου αρέσει ο τίτλος.....Τι δεν καταλαβαίνεις....
    Έχω όμως να προτείνω να συνεννοηθεί ο σύλλογος με τον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς και αφού τους γνωστοποιήσουν την πρόθεση του συλλόγου να βοηθήσει στην εκδοσή της εφημερίδας να δοθεί σαν θέμα στους μαθητές και το όνομα της εφημερίδας και το μέγεθος της και το περιεχόμενο της και πως θα την εκδώσουμε ασπρόμαυρη, έγχρωμη ,πολυσέλιδη η μονοσέλιδη και τι θέματα θα διαπραγματεύεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ